Tisdag 23/2-10

Jag ska frossa godis ikväll.

Nu har J betalat iallafall.
och jag ska vänta 3-4 dagar.
btw; har INTE fått ngt jäkla mejl.
har lust o ring ao skälla på den dära mohammed.
MEN, jag väntar 3-4 dagar...

http://www.candyfromsweden.com/?utm_source=Facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=saknar_du_svensk_godis


Hur jobbig är inte fejjan ibland?
var bara tvungen att trycka in på länken ovan.
och usch vad jag saknar att kunna gå o köpa godis bara sådär!
galet jobbigt - så utan intenret i lyan ikväll så ska ja frossa godis.
japp, det ska jag!
Kanske se en film, en ny? eller se klart halva Da vinci koden??


Ge Mig Sommar. Ge mig Internet. Nu!


och jag är flyförbannad på Cablecom.
Ringer igen imorses, de skulle skicka räkningen på 5min.
inget efter 1h, ringer igen. då kan de tydligen inte skicka ?
bla bla bla, summa sumarium.
J ska försöka betala in ikväll in till deras bankkonto. hoppas de funkar.
we will see, och jag lär hålla er uppdaterade om det ;)
faktiskt, så är det jobbigt att inte ha internet. Man förstår inte att man är så beroende av internet/facebook/mail förens man inte har det .. galet och skrämmande!





och med dessa bilder vill jag återigen säga att jag längtar efter våren, värmen, solen, sommaren.
Det är sjukt, men jag längtar så sjuukt mkt .
det enda negativa med att sommaren ska komma NU är ju att jag måste lämna Schweiz.
Jag måste lämna Min Lya, Mina 3 troll, Min au pair familj, Zürich, Schweiz, och allt därtill.
fast Just nu ; GE MIG SOMMAR!!
och det bästa är att jag kmr njuta så sjuukt mkt av denna sommarn!
Ja menar; Sverige - here I come back!
Jag kommer njuta av Lidköping !
För i höst beger jag mig vidare ..

Nu väntar golvet på moppning!
Undrar vad jag ska göra ikväll i lyan-utan internet? =P
okej nu får ja sluta vara så tjurig.
det enda positiva är ju att jag faktiskt tvingas på ett sätt sova tidigt.
och det behöver jag!
för hur mkt onödiga minuter och timmar sitter man inte vid datorn/fejjan?

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

vill att du ska komma hem NUUUUUU!!!!

saknar dig grymt mkt lilla vän <3

2010-02-23 @ 21:50:25
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0