Tisdag 9/2-10

För mkt känslor för en liten kines.



This Year is going to me Great!
Idag har jag haft så sjukt mkt känslor.
Båda dåliga som glada, turligen nog överväger de lyckliga!
Det var bara en vresig H som var ett trotsmonster idag som gjorde min dag dålig.
menmen.
Jag bara Älskar tanken av detta året.
Vad var de ja sa? detta kommer bli underbart!
wohoooo !!
shit, är så glad så ja vet inte va ja ska säga :D

Har/ skypar med Linn nu, vi pratat i över 2h.
haha, för mkt o säga varann , ååh va du är bäst min vän :D
Vi är fan bäst, och patricia joinar oss snart !!
åååh, haha jag har verkligen för mkt känslor nu !:D

'Tonights gonna be a good night'
eller vad säger du Linn? ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

ATT vi är!!! du är ännu bättre <3<3<3

2010-02-09 @ 21:56:08

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0