Torsdag 25/2-10

I feel good.



Jag är barnvakt.
J och S är på middag och ska se på bio - avatar 3D, deras julklapp från mig.
så barnen har spelat wii fit, ätit popcorn och ser nu på tv.
Snäll jag är va? ;)
Fast nu ska de snart nattas.
vill bara berätta att idag gick ja utan jacka .
och termometern visade på 15° - sjukt!
Love love love,
jag ska övernatt här ikväll med,
men imorn är ja ledig !!

RnB, HipHop och Partytunes står på schemat på Kaufleuten!
Det kan ju inte bli dåligt? ;)

(Har antagligen inget internet i helgen!)

GISSA VILKA SOM PRECIS BOKAT BILJETTER TILL RIHANNAS KONSERT DEN 19 APRIL!
Jo DIANA LIM & RITA WEBER !!!



Jag hoppas att ni är avundsjuka !!! :D

Mitt livs första konsert.?



Rihanna kommer till Zürich Måndagen den 19 April.
Och jag är sjukt sugen. Rita ännu mer!
pga jobb, Måndag (!) och biljettpris hade jag nästan tänkt bort det.
Men igår så hade de lagt ut nya biljetter - fåtal kvar.
och jag är så sjuukt sugen, det kan funka om jag kan sluta 1h tidigare.
och jag tror inte det är ngt problem m J & S - de förstår nog.
Men ska prata me de ikväll.
hoppas hoppas hoppas*
(Nu tar säkert biljetterna slut .... peppar peppar ta i trä!)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Frida

OM VI ÄR!!

2010-02-25 @ 21:29:38
Postat av: Gabriela

Jag skulle faktiskt inte ens gå om jag fick betalt. Fast det vet du säkert redan! Tag med dig vattenflaska! Stå längst fram eller långt bak, bästa platserna. Hat bra va!!! :D

2010-02-26 @ 22:46:33
URL: http://hejgabriela.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0