Lördag 2/1-2010

Då var ännu ett år över.

Jahapp, då var det 2010.
Min Nyår spenderades med mina 2 Bästa Vänner i Göteborg.
Vi har haft en intensiv 3 dagars tripp.
Torsdagen flängde vi runt överallt och hann knappat andas.
(tyvärr) hoppade vi på spårvagn åt fel riktning så tolvslaget spenderades på en spårvagn.
Men vad gör det? När man är med sina bästa vänner?!
Fredagen var en riiiktig slappar dag,
så slapp dag att vi skrattade åt det .. men på kvällen gjorde vi oss fina för att en biopremiär skulle avnjutas - Sherlock Holmes, som var mkt bra(!!) dels för att förväntningarna var låga ..
(Jag vill och SKA se på AVATAR 3D ! ;P)

Vi har haft många skratt under resans gång
och mycket har hänt,

  • Åker ner till Gbg med en FULLPACKAD bil - vi hade väskor över oss i knät
  • Kör på mötande trafiks sida av vägen - fel!
  • Krångel med internet - 3 killar ringdes, ingen kunde .. Patricia fixart.
  • Krångel med Xboxen - Patricia fixart - sen använder vi den inte ens. haha
  • Ett X antal dumma och roliga kommentarer har fällts - vissa finns det videobevis
  • Linn märker att hon glömt datorn påvägen hem, och Patricia börjar nästan gråta för att vi missar första avfarten.
Det har varit en toppen mysig resa och detta kommer jag leva på i ett ½ år nu !
Tack tjejer för en underbar resa och för att ni är så otroligt Bäst!

(bilder kommer, I promise!)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0