Lördag 9/1-10

Det är Okej.

Det är helt okej att inte stå på några skidor när man vart i Franska Alperna. faktiskt!

Nu är jag tillbaks i min lilla lya.
Familjen stannar tills imorgon.
men jag bestämde mig för att åka hem.
Eftersom jag inte åker skidor.
kanske borde jag tagit chansen?
men förstå mig att jag stått på skidor EN gång tidigare, det var 2003.
och jag svor över att det var första och sista gången.



Äntligen.
Äntligen har vi köpt biljetter till AVATAR.
i 3D!!!!
Jag och min biokompis Anski köa för dessa biljetter.
så imorn 17.00 är det brillorna på, för vi ska se på AVATAR!
det är nästan så ja får orgasm av att se på trailern. (haha!)
Som jag väntat, som jag längtat. Äntligen!!!

bilder från veckan kommer.
när jag orkar ^^,

btw; v 7 så ska vi spendera en hel vecka på skidresa.
wohoo, jag längtar .. not. HAHA, nej men det är mysigt :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Gabriela

Du skojar med mig?!?! Var du i alperna utan att åka skidor??!?!?! KATASTROF kina! Bara för att du ska få känna hur jag känner nu - så ska jag boka en resa till ett varmt land och sedan ska jag inte sola någonting! Vad skulle du säga då????

2010-01-10 @ 14:17:17
URL: http://hejgabriela.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0