Tisdag 19/1-10

Party. var det någon som sa Party???

Efter helgens bravader så bestämde vi oss för en lugn helg nu.
men det är som bortblåst.
här taggar vi för fullt, på nytt.
På fredag entrar vi Kaufleuten. Äntligen!
som jag längtat, och på schemat står det "RnB och Hip Hop" WOUNDERBART!


bild från förra gången jag var på Kaufleuten - med 2 av mina bästaste goaste vänner!


Bokat.



Nu är det Bokat!!!!!!!
24 mars 22.00 till den 29 mars 07.00
UNDERBART!!


Besök.Besök.Besök.

Idag ska Elina boka flygbiljett till mig.
woho (!)
Så veckan innan mamma,pappa&julia kommer så anländer hon!
Det blir fin besök 2 veckor i rad. Me like! <3
Solen börjar titta fram vldigt bra här i Zürich.
Så jag hoppas värmen är påväg!
Om inte 25° så kan vi hoppas på en 15° i slutet av mars iaf(!?)
Har nu iaf kollat upp båtstationen utanför min by, Richterswil.
Så här ska det åkas båt med Elina&familj.
ska bara kolla upp priset, hoppas inte det kostar extra.
För ja menar, vanlig biljett kostar redan en slant.



Idag har jag massa att göra.
det är toalettstädning, byte av lakan/sängkläder, strykning av skjortor(!) och jag har redan hunnit powershoppa!
Men det är faktiskt helt okej på ett sätt.
för då går dagen så mkt snabbare!!
tjingeling!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina j

åååh vad jag längtar, och båt låter super mysigt, jag vill även besöka china garden + kaufleuten .. eller nått ;) Det kommer bli sååå bra!! <3<3 Vi snakkes.

2010-01-19 @ 23:08:43
URL: http://justfollowus.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0