Torsdag 21/1-10

Lycka.

VILKEN LYCKA !!!!!
mitt paket har kommit fram till Nyhemsgatan.
Fy vad Underbart!!!
och gud vilken snäll syster jag är,
har ju haft ångest och magsår pga detta!
WOHOOOOO!
och solen tittar fram som tuusan!
Och genast blev min dag UNDERBAR! :)

Jag lovar att stämma Die Post. Nästan.

Idag har det gått 7 arbetsdagar sedan jag skickade iväg mitt paket.
.. och om det inte kommit idag (ska ringa hem snart o kolla!) så kommer jag bli fly förbannad.
Mest är jag orolig och irriterad.
vill så gärna att det ska ha kommit fram.
åh. annars kommer jag aldrig förlåta mig själv.
tusan.

Aja.. har handlat idag.
och tvättat gamla bettan, så nu är den vit igen!
förresten, ang bilen.
jag kan backa in i vårt garage som ligger längst in i kanten med snemur mot.
jag kan göra det nu! SJÄLV!
utan att Greta står utanför och viftar o skriker. "stopp, lite till, lite till"
även fast jag svettas som tusan varje gång. men jag kan det!! :)



Ikväll börjar helgen.Igen!!

Är det bara mina veckor eller går det himla snabbt?
Ja menar, det är helg imorn igen.
Iofs kan det vara för att jag bara jobbar 4 dagar denna veckan.
tyvärr ska jag jobba 5 nästa. men ändå!
Dagarna och veckorna flyter ihop här borta.
Aldrig kände jag så när jag gick i skolan.
Aldrig.

Trots detta saknar jag skolan.
så in i bomben.
Jag saknar det som tuuusan.
saknar gymnasiet.
Jaja, vad ska jag göra?
Jurist? Civilekonom?
Det är väl de sakerna som är högst på listan just nu.
herregud vad jag velar.

Jag måste ta tag i detta!
Måste ta tag i flera saker.


Jag saknar sommar och sol - dessutom saknar jag tiderna då man kunde göra sig fin om vardagarna.

Ja menar.
Nuförtiden.
jag vaknar 15min innan jag lämnar lyan.
Vem/Vilka ska jag 'göra mig fin' för?
Mina små barn ?
De som jobbar på COOP?
nej, precis. ingen bryr sig. Jag bryr mig inte.
och det är tråååkigt!

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

2010-01-21 @ 14:26:06
URL: http://lo
Postat av: Anonym

duktigt att du kan hantera bilen nu utan att göra sönder den!! :D



civilekonom alltså? då är vi lite inne på samma spår! vart vill du plugga?



när kommer du hem för gott från schweiz?

hoppas du har det bra! :)

2010-01-21 @ 14:27:37
Postat av: johanna

duktigt att du kan hantera bilen nu utan att göra sönder den!! :D



civilekonom alltså? då är vi lite inne på samma spår! vart vill du plugga?



när kommer du hem för gott från schweiz?

hoppas du har det bra! :)

2010-01-21 @ 14:27:50
URL: http://londonthecityandi.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha shit blev lite många kommentarer av mig där vet inte vad som hände! ialalafall.

ja men jag tycker civilekonom verkar kul! men jag ska nog lära internationell ekonom det känns roligare. plus att då får man studera en termin utomlands. jag har hittat att civilekonom finns i göteborg? hur kan du ha missat? men jag ska nog kanske läsa det i Luleå eftersom jag vill läsa internationell ekonom finns typ bara där. men ska inte börja plugga riktigt än ska resa mera och göra roliga saker innan jag börjar plugga känner att jag är inte riktigt redo för det än.

ja men vad kul om du stannar längre eftersom du ju trivs så bra!! håller med vad ska du hem till macdonalds och göra? hehe. jag ska nog flytta till norge i mars och jobba tre mån innan hjertbergs hemma tar över för sommaren.

saknar dig! vill träffa dig snart!

2010-01-21 @ 23:45:42
URL: http://londonthecityandi.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0