Fredag 23.07.10

trött. men.

slutkörd.
och vill inget annat än sova. egentligen.
och inget hindrar mig från att göra det.
men om jag sover nu, så är det ju jobb dagen efter.
haha, jag orkar inte jobba =P
tusan vad lat jag blivit =P


Handelshögskolan i Göteborg - här kommer jag tillbringa mycket tid :)

Jag är alltid så klantig.
och jag ska alltid ångra mig . i efterhand.
men inget man kan göra åt, och det vet jag om. men ändå!
så irriterande.
var jag tvungen att klicka på 'köp' knappen ? tydligen .
haha,. nu får jag ju ge mig, gjort är gjort! =P

nu ska ja nog ner o göra något.
sen kanske jag ska lägga mig ändå ? =P


Upptagen kvinna.



Ännu ett efterlängtat blogginlägg av denna nuförtiden upptagna kvinna.
Mina tre lediga dagar har tillbringats i staden där jag ska tillbringa mina närmaste 4 år.
Göteborg.
första dagen var  det intensivt med uppackning av möbler och lampor.
soffbord, bäddsoffa, matbord, bokhylla, säng och lampa kom upp - tack pappa.
det städades hejvilt, de mesta av min servis kom upp och min/mammas bunkring av mat, jag skojjar inte det var runt 10 kassar med mat, fyllde mitt skafferi och förråd - tack mamma.
vi tog ännu en tripp till ikea .. kvittot visade ytterligare ngr tusen - tack mamma och pappa!

Vi fick en hel del gjort faktiskt. och jag somnade i lyan för första gången!
Jag förstår faktiskt inte vad folk har för problem när de bara klagar?!
(har man inte mage o säga de till en så ska man inte säga ngt)
När det inte finns något o klaga om, eller störa sig på.. då måste man leta o leta, men hittar inte då kläcks det ut bara något, bara för att... pfft!
Det är bara ren avundsjuka . det är väl mitt problem om jag vill fylla min källare med mat? tur att jag har stor källare - den är enorm! :D
Sen om jag vill grejja med min lya nu, 1,5 mån innan nollning är väl mitt problem också? eller vad säger ni?!
ser ingen anledning till att dra på de några veckor när jag har lägenhet som jag betalar för..
Jag var ju iaf smart nog att inte börja flytta innan jag fått antagningsbeskedet.

äsch, varför lägger jag ens ner tid på detta?!
folk får snacka så mkt de vill, för vi är ju människor.

för vet ni vad?
JAG KOM IN PÅ HANDELSHÖGSKOLAN I GÖTEBORG - CIVILEKONOM!
- LOVELY!
tack vare mina betyg, så nu kan ingen säga något annat! för jag fixade det!



De två andra dagarna spenderades med min efterlängtade vän Rita.
Där stod jag 11:57 på spår 7 och väntade på denna skönhet.
men tåget var försenat . attsingen!
allt var som den goda tiden i Zürich, och  kvällen kändes som våra myskvällar i Richterswil.
jobbigt att inte få följa med tillbaks.
men vi ska ses i september. 7 September my dear!
Rita Weber - du är och förblir alltid min vän <3

Nej nu har jag brådis igen.
ja det är inte lätt, nu väntar 3 dagars jobb.
och sedan blir det göteborg med systrarna mina,
vi ska måla om min lya!

har jag sagt detta?
JAG ÄLSKAR MITT LIV JUST NU!
TCHÛSS!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0