Fredag 30.07.10

Speciell dag.

Hela veckan har jag bävat över att idag jobba som Western 2a. igen,
det är det värsta passet man kan ha på kiosk tivoli.
taggade igår, somnade i tid. klockan ringde jobbigt..
vaknade ändå.
av en slump går förbi schemat som hänger på kylskåpsdörren.
what??? är jag western 3a. börjar jag 11 ?????
säkert?!
jajemän, inser att jag sett fel. tusan.

skulle lätt kunna somna om.
men nu när jag ändå är vaken.
blir alltid sen ändå, så hm.
men jag ska nog göra klart allt såsom äta frukost iaf.
sen kanske ja ska sova 1h eller så,.

men men.
Idag har jag haft mitt körkort i 2 år.
så därmed är min prövotid slut - lovely!!!

och om exakt en månad börjar jag på handelshögskolan i göteborg.



tjingeling!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0