Söndag 01.08.10

Första augusti.

00:09

egentligen så är det fortfarande sista juli i mitt huvud. men men.
idag har jag jobbat läänge.
strax efter 22 blev vi klara.
vi satt uppe på PK (personalkontoret) och vi har haft inventering.
inventerat hela dagen, och sedan var det jag och anton som hjälpte till att föra över allt i protokoll,
hur som haver.

nus ka jag nog snart sova.
för imorgon (alltså idag) ska jag och Julia till Gbg. igen.
hon ska jobba/hjälpa mig att måla en enklare väggmålning/detalj.
sedan ska vi shoppa lite.
de senaste veckorna är de enda affärerna ja vart inne i är IKEA.

för nu är jag ledig 3 dagar.
men blir det någon vila?
noway, tvärtom!

tjingeling!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0