Söndag 25.07.10

Ny start.

Idag var det kallt.
och det märktes på Sommarlandet.
Det var 800pers som ville ha en toppen dag.
men de fick bara regn regn o regn.
tivolikiosken sålde för 600kr på hela dagen, 3 glassar.
jag hade inte en enda kund de sista 2h.
de kunderna jag hade, skulle köpa regnponcho.
men det var faktiskt ganska mysigt ändå.
vi var överbemannade och hade gjort alla to-doerna.
allt var rent och fint, vi njöt och lekte.

nu är jag ledig 2 dagar . lovely!
men imorgon ska jag klippa mig.
sedan bär det av till göteborg.
göteborg göteborg underbara göteborg.

jag och mina systrar ska hämta färg.
och spackel. och andra grejer.
för hela min lägenhet ska målas om. hela.




veckan som kommer är fullspäckad. igen.
för mig finns inte helg.
eftersom jag jobbar så oregelbundna dagar.
vet ni vad jag behöver!?
jag behöver tusan i mig en ny start.
jag är trött på allt skitsnack.
jag är trött på att packa o grejja.
kan inte allt bara vara enkelt och rakt?!
varför ska allt ta sån tiid?
dessutom vet man inte vilka man kan lita på?!
and that SUCKS - big time!

nej jag tror jag behöver lite ny energi.
lite frisk luft, nytt blod och VILA.
för jag hinner knappt andas på mina lediga dagar.

inget mer gnäll (?)
Nu kör vi!

förresten:
jag har börjat o se på O.C igen.
och det är underbart . RYAN OCH SETH <3 ;) haha!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0