Onsdag 02.06.10

Förlänga dygnet.



Jag lever verkligen livet och ser positivt på varje dag o minut!!
för egentligen är jag sjuukt trött nu (like usual? haha), min hals är tjock och svider, min näsa rinner. men vilken underbar dag ändå :D:D
Igår var jag inne o träffa Sofie och Jenni för en frappe på Starbucks.
Lovely!
Ikväll ska jag träffa min lovely Rita.
Det är mycket jag ska hinna med nu, jag kan väl säga att jag förskjuter på verkligheten.
Verkligheten som säger att jag faktiskt måste börja tänka på packningen.
nej lev i nuet och lev varje dag som om de vore din sista!! :):)

vad jag vill komma fram till är:
JAG TAR VARA PÅ VARENDA MINUT O DAG JUST NU.
JAG ÄLSKAR MITT LIV SOM AU PAIR HOS FAMILJEN H, MIN LYA, MINA VÄNNER HÄR, OCH ZÜRICH, SCHWEIZ.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linn

men jag vill ha dig hemma nu!!!

sommardagar i götet, v kan bli bättre ;) ?

2010-06-02 @ 18:19:36

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0