Söndag 06.06.10

Toppen Helg.

23:03
Just nu sitter jag här, vill inte sova för att då blir det Måndag så snabbt.
Jag har haft en toppen helg, därav ingen uppdatering.
Vi har haft 30° sol.
Så vi har badat, picknickat, umgåtts, vart på bio (SATC 2 - lovely, började tom fundera på om ja ska börja se serien ??), vart på en club/bar med en utomhus pool ..
Och dessutom har jag skaffat mig ett sår.
ett sår som kommer att ge mig ett minne från Zürich för livet.
Japp, och det tog över 15h för den att sluta blöda.
men nu ahr den nog gjort det ?.  djupt sår. men men..
så jag haltar mig fram förtillfället.

massa massa bilder kommer,
ska bara ha tid till det ??
för om exakt 14 dagar är jag i sverige!!

vi hörs!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0