Lördag 13/3-10

Upp och ner, ner och upp!

Dagen har varit lite sisådär.
Eller rättare sagt kvällen.
Har haft ångest över småskit.
Men Diana Lim is always Diana Lim.
Tror att även mina hormoner spelar in.

Jag och Johanna har varit inne i stan iaf.
vi var på 3 biosalonger.
Men vi hitta inget passande.
Åkte till henne.
Mördarväg - ni anar inte 20min gång UPPFÖR, verkligen uppför hela tiden.
mina 7 månaders med icketräning har visat resultat.
vi såg på dirty dancing och åt gott.

Imorn ska jag till Glattzentrum.
Köpcentrum.
Jag ska shoppa ngt fint - jag är värd det.
Sen är det fest som gäller.
Och jag ska festa (Läs:Dricka!) bort alla små fjuttproblem jag har.



Jag är så arg på mig själv just nu.
även fast jag vet att jag inte hade kunnat göra något åt det.
Jag kan ju inte, jag är ju i Schweiz.
Jag vet att jag hade fixat det.
Men det stör mig något otroligt.
Jag vet att jag ändå nog inte hade kunnat klara det pga den korta tiden som finns.
men gaaaaah !

Mottagna kommentarer:
Postat av: patricia

heej

hur var det igår?

idol-anna vann igår, glömde att smsa, sorry!!



kramar

2010-03-14 @ 13:25:08

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0