Fredag 26/3-10

Vi har det bra.









Solen sken ytterligare en dag igår.
Om jag säger 23° så överdriver jag inte.
Jag och Elina hade det Underbart.
ChinaGarden var dessvärre stängt.
och elina hade skoskav, men vi hade det bra ;)

Nu ska jag kila o jobba snart.
Elina hon sover ..
De två sista bilderna klickade jag nyss, det är fiint väder .
fast det ska börja regna i eftermiddag .. :/
Elina hon ska utforska Richterswil själv idag.
så ska jag slita som ett djur ;)
Ni ser vem som är den slitande mannen i vårt förhållande, och vem som är hemmafru? ;)

Ikväll blir det utgång!
Längesedan jag festa med denna bruden.
men som sagt, lite men har jag ju från förra veckan!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Frida

åhh va avis jag blir, ser helt underbart ut att gå i linne!! kommer knappt ihåg hur de känns..

ha de så kul ikväll gumman, och festa med måtta :P

2010-03-26 @ 10:03:29

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0