Lördag 6/3-10

You can call us Mangirls.
00:59


Här är vi; de två sletna au pairerna utan skönhetssömn. haha!

Nej men här sitter vi.
borde gå o lägga oss snart.
Rita läser lite i sin tyskabok, och jag slökollar på internet medans spotify spelar ljuvlig musik.
det var allt .
puss och hej, !

Död åt snön.

Vart tog 15° värmen med solen vägen ?
japp, det har snöat idag - crap.
Aja.
Jag och Rita har varit på staden.
Vi har shoppat lite . och ätit IKEA korvar.
och nu har vi ätit kinesiska nudlar och sallad.
Chokladpudding med grädde står i kylen.
och vi (Läs: Rita) har raggat upp en kille på tåget.
Vi har det bra denna lugna helg ! :)


Jag hade (som vanligt, patricia you know? ;)) sjukt mkt beslutsångest över denna tröja. fanns i tre färger. Jag köpte 2, det var jobbigt att välja .. det blev svart och rosa :) visst är den snygg? ;)



No comments - Love!


Jag och Harald - åh lilla gubben vad jag kommer sakna honom så grymt mkt <3

nej nu ska vi testa våra inköp.
och sen ska vi se på 'Up in the Air'
tjingeling!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0