Måndag 22/3-10

När ångesten inte räcker till.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag kan väl börja med att lördagens fest, Nordisco hade varit toppen.
Om magen inte varit tom och om det inte varit för många snapsar.
Det började ju bra.
Sen gick det nedför, och ledsen o säga, att mer kommer jag inte ihåg.
Och det är det värsta.
Det är de värsta; att dagen efter få höra av andra.
och man tänker "Nej, det gjorde jag inte. nej det hände inte.."
Det är då gråten är i halsen.
Ny dag, nya tag..
Så sjukt synd att jag missade bara..
(hade jag vetat hur de slutat hade jag hellre vart nykter ..!)


Till något annat; min vän Elina kommer ju på onsdagkväll.
och det ser jag fram emot till 1000! :D
Ska bli så sjukt skojj,
det är bara så synd att det ska vara toppen väder nu, fram tills fredag, då de ska börja regna.
hela helgen .. gah!
Aja, men som lördagens händelse.
Det är inget jag/vi kan göra åt .. nu iaf!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0