Min 20-års dag!

Min födelsedag.




Eftersom jag nu blivit så gammal som 20 år så passade jag på att även testa på att vara 4 barns mamma!
Mina små troll har påsklov och dessa två första lov dagarna har även Viktor joinat oss.
Så det har varit full rulle!
Så idag är det alltså Min Födelsedag. 20 år.
och vad har jag gjort?
Jo bakat min egna tårta, eller vi 5 skulle baka .. och det gjorde vi.
det slutade bara med att jag hade 3x så mkt disk o städning o göra^^,

Söta familjen kom med röda rosor, champagneflaska och schweisiska lyx champagnetryfflar!
Detta var som J sa "bara något litet" då jag ska firas på torsdag, tillsammans med min kinesfamilj och familjen här!!

Varför är det bara en dag om året som det händer så mkt på sin "logg" på facebook aka fejjan!? ;)

Nu sitter jag här, ensam i min lya.
Skulle in för en frappucino egentligen, men Maria var lite trötter.
Så jag unnar mig lite chokladfondue och Mars glass, och godis ^^
framför min nya 32" tv , ska se på An education!

Så var ännu en födelsedag över.
och jag känner mig mer som 16 än 20,
hade mer än gärna velat vara hemma för o inviga systemet!
men det får vänta, ..
för här i schweiz är det 16/18 års gräns .. och jag får visa leg !! herregud^^

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linn

Nästa födelsedag ska jag se till å stå utanför din dörr med champagne och rosor! ;) GRATTIS ännu en gång!

2010-03-30 @ 22:41:21

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0