Onsdag 10/3-10

Framgångar.

Har precis haft läxstund med S.
Har märkt att han blivit mkt bättre på att läsa.
och dessutom mer motivation till hans learning log.
förresten; G har alltid så mkt och ganska svåra läxor.
Jag minns inte att jag hadet det så tungt/jobbigt i den åldern?

Anyway;
Ikväll ska jag in till Zürich.
det var faktiskt längesedan jag var inne där en vardagskväll!
Det vankas biljettköp och starbucksfiiiika med Riiita !! vad annars? ;)

och jag har shoppat 2 par leggings idag.
ett med 'hål' och ett med nitar .
fast de me nitar är väldigt likt ett par som väntar på mig i Sverige.
Får ta en funderade, jaja!


dessa väntar på mig i Lisch .. och ja har köpt ett par liknande men de nya är ju faktiskt med nitar ist för 'diamanter' ;) hahaha!!

Hur som haver; jag har väldigt många olika sorters svarta leggings - välbehövligt!

Nu ska vi snart äta min gooda mat ikväll.
Terryakimarinerad lax med bakad potatis och sallad! mumma!
imorn är de torsdag, sen är det fredag, och Heeeelg!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0