Onsdag 31/3-10

Underbart.Lovely.

00:26
Klockan är alltför mkt, men jag har precis avslutat en mkt fin städning.
Imorgon kommer ju min mamma, pappa & lillasyster!
Och I'm excited, tänk att de ska få se hur jag bor och lever =D
synd att det är massa röda dagar bara,, men vi gör det bästa utav situationen =D

Var inne i Zürich.
Träffade en efterlängtad Goding Rita.
Jag fick ha halsduk runt ögonen, och hon tog mig till 'Pariserhjulet'
Så sööt, och sen bjöd hon mig på en god fika . inte starbucks här inte ^^,
Sedan fick jag kort och chokladkanin .. du är för söt min vän <3
Vad skulle jag göra här utan dig??


Wohoo; imrn kommer dem :D och på kvällen ska jag firas med båda mina familjer ;D
jag har fått 1h sovmorgon, så ska se klart filmen sen sova!!
Vi höörs!

ps; sen är jag förhoppningsvis ledig heela nästa vecka (kanske jobbar på onsdag?) och då ska jag och maria till zermatt/matterhorn (tobleroneberget!) och Geneve .. :D

TJUGO ÅR OCH HELT SLUT.

Japp, jag börjar bli gammal.
Jag är helt slut, det kan även bero på att vara med barnen hela dagarna tär på krafterna.
sedan ska ju det vardagliga hushållsysslorna också hinnas med!
Men imorgon kommer Mamma;Pappa& Julia hit =D
Så då blir det ledighet  .. de åker hem på måndag, synd att det är röd dag (=stängt, dött i zurich!) både fredag & söndag .. !!



Jag och Elina hann med både bio, middag och starbucksfika i Söndags !! :)


Cuz my children loves their chinese babysitter ;)

Nej nu måste jag göra köttbullar!!
och därefter lunch,
och sen behöver Greta skjuts för hon ska på sleepover!!
Ikväll ska jag in till Zürich, för en fika med Rita!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0