Onsdag 3/3-10

Jag orkar inte.

Har slutat jobba. jag väntar på tåget hem.
Mitt huvud bara bankar.
och jag har ingen kraft alls.
dessutom är jag varm.
Ska lägga mig direkt när jag kommer hem.
Imorn fick jag sovmorgon.
jag bävar för att jag kmr vakna upp med illamående.
får inte hända, får inte hända.

Barnbaciller.

Efter 7 månader med intensiva barnbasciller trodde jag att jag var imun.
tydligen inte.
Herregud, jag är ju sjuk konstant.
Aja, efter nästan 10h sömn känner jag mig fortfarande trött.
Huvudet värker och halsen är svullen.
har mysdag med Harald.
Vi ska baka - Surprise!
Kladdkaka kanske ? mumma!!

usch ikväll har jag planer på att sova DIREKT när ja kommit hem.
inte ens bringa med datorn
för jag tror jag behöver det...

jag uppfatta nyss Harald med att gungandes sjunga
"good good night, .. uh"
Jajemän, mina barn ska allt kunna mina låtar !! ;)


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0