Tisdag 9/3-10

Kommentera Mera Flera.

Magen kurrade, jag orkade inte laga nudlar.
är ioförsig sugen men iallafall.
Så jag har tryckt i mig ett halvt paket ballerina.
ungefär.
Nu väntar jag på att senaste Gossip Girl avsnittet ska buffra klart.
Helt värdelöst.
Jag som tänkt sova innan 22.

Jaja, just det !
ni får ta och Kommentera Mera!!!
(ja menar, alla som läser min blogg är väl inte lika otekniska som min pappa, eller??)
Nedanför varje inlägg finns Kommentar flik.
Herregud, ska jag bli nästa stora bloggare måste ni kommentera ;)
Ja menar, hur skulle de se ut om Kenza, Blondinbella, Kissie mfl fick böna o be om kommentarer .
Som jag gör!


hey, någon mer än jag som längtar till helgen ?? Cuz I smell some party !!!!!


Inte så hårt som det verkar.


Jag skulle sammanfatta mitt liv, just nu, lite kort och det blev såhär
'Lever det hårda livet som Au Pair på vardagarna, och på helgerna lever jag livet"

De 5 närmaste veckorna ser ut som såhär;
  • Hejdå fest,
  • stor nordisk fest m va 150 (svenska) studenter,
  • Förmodligen 3 besök från nära o kära
  • LEDIGHET
  • 20 års födelsedag!
  • Rihanna konsert
Så mitt liv är mer än Underbart just nu!
och det är inte så hårt livet som Au Pair ..
har precis lagat en utsökt tomatsoppa med makaroner till mig själv!
(att ja såg fel på tesked ist för kryddmått på kryddorna är en annan sak, soppan var spicy iaf!)


LoveSchweizLoveHjärreLoveZürichLoveLivetLoveFramtidenLoveUnderbart

hejhopp!
Hoppas ni alla andra också är på strålande humör!
Livet är för kort för att vara deprimerad, ledsen och arg!
Remember it with a Smile!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Stina

Haha! Sitter också och väntar på att GG avsnittet ska buffra klart :P

2010-03-09 @ 23:52:48
URL: http://stajna.blogg.se/
Postat av: linn

hurru älsklingen min,ja tkr jag vart ganska bra på att kommentera så ja tar inte åt mig ;)

e inte lite avis på dig nu, hade gärna bytt liv med dig för en vecka,här pluggar jag huvudet av mig :P

saknar dig extremt! åhhh vill hänga me pat i april!! får ta å gömma mig i hennes väska ;)

<3 pusspusspuss

2010-03-10 @ 11:10:38
Postat av: rtisch

jag fattar inte hur jag kommenterar, för denna grej finns bara ibland, instruktioner till mig , som likt din "otekniske pappa" inte förstår riktigt.. hm! visa mig i helgen jao! peace puss guuuten nacht my dear ! <3

2010-03-11 @ 00:52:03

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0