Torsdag 18/3-10

18 Underbara Grader.

Påvägen till Skolan så finns det en digitaltermometer.
Som jag alltid kollar på, morgon och eftermiddag.
och anar ni vilken chock jag fick nu när jag hämtade barnen.
18° .. Kunde det vara sant?
Solglasögon, 'cabbar', nerdragna rutor och solen mitt i ansiktet.
Ja det var sant .. GALET!
H och S är ute och leker i bara tröjor.
och årets första geting såg vi.
Hej och Välkommen Våren.
Hoppas du är här för att stanna!



Update! Nu har dem små trollen hittat myror också!


En shopaholic.

Haha, under dessa 7 månader har jag inte bara shoppat kläder.
jag har tusan i mig mognat, eller så har jag bara kommit in i en period.
Idag var jag och strosa lite i mataffärn.
Och inhandlade mig dessa två saker:


En äggsax/äggöppnare .. det är som en sax som klipper av toppen av ägget, så äter man ur det sen =D och ett jätte fint fondue set.. kunde inte motstå trots att jag redan köpt ett till mig .. detta var ju så sött!




Sen har jag kommit in i en såndär period där jag inser att jag snart ska lämna Schweiz oxh måste ha massa 'souvenirer' .. sedan jag såg Sannas kossa (nedersta bilden!) så har jag velat ha den(!!) hittade igår sannas kossas somriga bror som bara hade t-shirt på sig .. tycker nog ändå sannas är sötare, och den fanns med fast det var en liten kossa.. och jag vill ha en "stor" .. (Sanna köpte kossan på skidort Davos, så nej ja kan inte åka dit o köpa en kossa!) Så ska kolla runt liite till, sen slår jag till ! :) den kostar ju skjortan, över 200 svenska riksdaler .. men det är de värt .. eller? ;)

Nu ska jag grejja lite!
Imorn är det freedag, och jag ska få sovmorgon .
ÄLSKAR DET!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0