Torsdag 4/3-10

Skype - bra skit.
22:48
Efter 1h 58min skype med min freundin Patricia så la vi på.
vi kunde ju faktiskt inte sitta o snacka skit i 2h. haha!
Där sprack mitt mål över att sova innan 22.
Aja, ska försöka med strax efter 23.
Borsta tänderna (efter all godis vid skypen!)
skriva dagbok, sen sova.
Japp, jag mår bättre idag .
men som sagt, datorn borde inte vara med om man vill sova tidigt.
även fast ja de två senaste kvällarna inte hade orkat sätta på den.
för ja, sömn vid 19.50 är inte normalt!

Jag kollade kameran precis.
har ju inte rensat den på över 1mån,
så lägger upp lite random bilder!


Jag och Min Au Pair familj uppe i backarna i Crans Montana ..
Tack för att ni är Världens Bästa Au Pair familj, verkligen!


Barnvakt för 8 barn , de ni! alla kollar på min rosa lilla Mac!



FASNACHT i Luzern . 99% av befolkningen gick runt i sjukt grymma dräkter .jag kände mig felplacerad!, bilden till vänster med killarna i bilkostym, jag tänkte på dig patricia ;) haha!!


Raclette Middag (ost!) med S, J och jobbarkompis .. mega gott !! Godare än ostfondue ,,
Tack än en gång för att ni verkligen är Världens Bästa Au Pair föräldrar ,, vet inte hur jag skulle klarat mig utan er här .. tack tack tack <3


Utgång förra fredagen - jordgubbar och mina fina rosor som jag fick av S och mina små troll!
som förresten är vissna nu .. haha!




Tack Rita Weber - för att du verkligen har förgyllt min tillvaro i Schweiz. För att du är en sån undebar och goo människa, min vän! Så mycket god mat som vi lagat, festat, myst och shoppat på 2 mån har inte jag gjort på hela hösten! och jag kan bara se våren och början av sommarn, med dig, med ett stort leende =D


Harald i shoppingvagn - haha, .. Handlar man med mig finns vissa förmåner ;)



Planeta Magica idag med barnen .. nästan 3h fick barnen busa ,, jag hade dock mindre krafter ;)

tusan också,
nu är klockan 23;26 - inte okej!
hejdå, nu sover jag!

Skönhets sömn.

Kan ni förstå att jag la mig 19.50 igår?
Kan ni förstå att jag vaknade 9.28 idag?
Så jag sov alltså 13h 40 min - galet.
Tack för att jag fick den välbehövliga sovmorgonen!

Idag är jag piggare, men jag känner att jag bör lägga mig innan 22.
Och det lär bli fallet.

Har varit på Planeta Magica med mina små troll.
Det är typ ett inomhus lekpalats.
Det gillades av barnen !

Sen lagade jag en förbaskat avancerad fiskgratäng.
ohoj vad duktig jag är - förvånad!

och vet ni vad?
IMORN ÄR DET HELG !!!! IGEN !!
jag ska få sovmorgon, sen behöve rjag bara jobba till 16 - LYX!
fast i helgen tar jag nog det lugnt.
Skippar utgång imorgon - tror min hjärna och kropp behöver det.

(har massa bilder o visa, men de får bli en annan gång!)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0