Måndag 15/3-10

Värre än Balder.

Mitt humör/magkänsla går verkligen upp och ner nu.
Sjukt jobbigt . Men Vad ska Jag göra ?
Ena sekunden känner jag L.Y.C.K.A, andra sekunden är det motsatsen.
Hoppas att det bara är hormoner, och att det släpper snart.
Orkar inte ha det såhär..

Nu skiner solen, men imorses slasksnöade det.
Vad tusan, Elina kommer ju om 9 dagar.
Ge oss sol och värme.
Åtminstone, ge tillbaka mina 16° som vi hade för 2-3veckor sen.






Haha, tänka sig att jag samlat på mig ett X antal knäppa bilder på mig.
via photobooth. under min tid här i schweiz.
Om 2 Dagar har jag varit här i 7 månader.
Sjukt snabbt har det gått. vart tog tiden vägen?
och jag vet, for sure !
att det kommer gå snabbare ..

Nu måste jag sätta igång och grejja med fläskpannkak smeten.
ikväll är det tyska . boooring ^^

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0