Fredag 28.05.10

vilken vecka.

Nu är jag hemma i lyan.
var inne en snabbis i Zurich o handla färdkost, biljetter osv osv.
tidigare på kvällen åt vi tacos hela 'familjen'.
vi fira med champagne o vin att 'vi' köpt ny bil.
får visa bild ngn dag. en söt liten mercedes =D

imorgon går tåget 05.11 från Richterswil till Europa Park i tyskland!
så jag funderar om det är lönt att sova. haha.
men jag är så sjukt trött.
vet inte varför, har vart det hela veckan !!


Harald vågade ha detta kryp på sig. det vågade Inte jag!! =S

Sen är jag irriterad.
usch, jag kan ju inte ha PMS,.
har ju inte vart sånhär på ja vet inte hur länge.
men nu är ja lättretad o allt är irriterande.
aja, man kan ju inte gilla o tycka samma som alla!.

till en annan sak;
Jag måste som sagt ha världens bästa och gulligaste au pair familj!
Sophie kom hem med bodybutter o bodyscrub m necessär från body shop till mig idag.
hon tyckte att necessären va så bra o att ja skulle ha detta nu inför sommarn!
åh hon är så söt !! :)

nej nu måste ja grejja m mina grejer inför imorn!
tjingeling,
måste bara säga: wtf, sverige kom ju inte ens med till eurovision finalen !! :O ILLA!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Gabriela

Jag saknar dig!

2010-05-29 @ 20:50:26
URL: http://hejgabriela.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0