Lördag 15/5-10

Slutkörd aupair Diana.



Jag är verkligen helt död.
Det tar på krafterna att vara med barnen hela tiden.
Idag har vi varit på 3D bio .. på tyska!
"how to train a dragon" . jag förstod typ inget.
var dessutom nära på att somna.

Igår var det tänkt att felicia skulle komma.
men hon är sjuk.
så det blev bara en extra unge, .
Vi beställde hem pizza, online!
så kom dem o plinga på dörrn..
Pizzabudet gav oss 1.5l cola gratis, han måste tyckt jag var så charmig.
eller så var det för att det ingick om man beställer minst 3 pizzor ;) haha!
just det, igår var vi även på Kinderzoo, det var jätte mysigt.

Nu ska vi spela lite wii,
barnen och jag,
sen vankas det tidig läggdags för oss alla.
för man vet inte när man väcks av nattgäster.
Harald kom in inatt till mig och sov hos mig!!
mysigt.

Imorn vid 8 på morgonen kommer J och S.
så då har jag lite tid på mig att villa upp mig på.
för sen är det ytterligare en vecka som väntar mig!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0