Lördag 8/5-10

Det gör Ont.

Har haft en väldigt bra dag idag.
Det har varit strålande sol och perfekt värme.
(kunde vart liiite varmare, men de va sjukt skönt!)
Sköna brudar joinade mig, Malin, Sara & johanna!
jag har shoppat..
En bikini, klänning, 3 ögonskuggor (!), ramar, schweizisk flagga(!) och en hundkorvkudde. haha!
Jag och Johanna efter 7h på stan där vi även sög in lite svensk luft via IKEA, så åkte jag och Johanna hem till mig.
vi gjorde en god fräsch sallad med tomat, gurka, feta ost och bacon, mums!
såg på 'The Blind Side' - jätte bra film !!!

egentligen ahde väl ja velat visa lite bilder.
men ja orkar inte just nu.
Det gör så j'vla ont . vad ska jag göra?
Jag kliar sönder mig ..

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0