Onsdag 26.05.10

9h sömn. okej?!

egentligen hade jag kunnat sova nu.
men jag lever ju för kvällarna.
så det känns jobbigt att lägga sig nu o veta att kvällen är slut då.
så jag sätter igång ett avsnitt glee.
äter ballerina kladdkaka med mjölk - måste ju rensa skafferit, och bli ännu fetare om magen =P
sen lägger jag mig.
satsar på 21.30, då får jag 9h sömn. och det är bra!



Imorgon ska J åka til tyskland.
han ska 'hämta' hem en bil - en aupair bil.
så familjen ska alltså ha en liten mindre bil som au pairen ska köra!
kommer inte ihåg märke osså nu, men visar kort så småningom!
tänk att jag ska köra MANUELL LITEN bil nu efter all automatkörandes ^^,
bra det, lite mer lik min kräfta som väntar på mig därhemma ^^,
så imorn är ja babysitter o ska alltså övernatta där även.
eftersom S är i Nice också.

Nej nu vill ja helst bara sova.
men ska väl se ett avsnitt GLEE.
åh, inte okej att "lida "igenom glee egentligen

Död aupair bakom skärmen.



Idag har jag verkligen verkligen varit som en zombie.
har känt mig helt död hela dagen,
var så sjukt nära på att somna bakom ratten imorses.
det var mina värsta 30 min typ.

är sjukt trött även fast jag blundande en sväng när H gjorde det.
kan ävne vart för jag nyst stup i kvarten.
(tusan glömde allergitabletten!)
Så jag har haft olika alternativ.
antingen sova ngn timme direkt när ja slutat jobba.
eller gå o lägga mig tidigt.
hm.
vi får se!
Jag som hade tänkt åka in till Zürich idag  detta fina vädret!!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Frida

Va brun och fin du är min vän!! :)

2010-05-26 @ 22:08:10

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0