Söndag 16/5-10

Hejochhå, hoppla vad tiden går!

Då var min helg över. strax.
det har varit mysigt att vara med barnen.
men det tar på ens krafter. for sure.
jag är nog inte redo att bli mamma iallafall.
Idag ha jag verkligen inte gjort något på eftermiddagen.
okej jag ljuger. FB har dödat min tid. inte okej.



satt precis och försökte få upp ett kinderägg.
De ville absolut inte.
men ja fick upp den tillslut, och leksaken funkade ju inte. sämst.

just det.
mina arbetskompisar på sommarland har fått deras schema nu i veckan.
då det varit utbildning.
och jag är så sjuukt nyfiken på mitt!
Så skickade iväv ett snabbt mejl, och hoppas få svar/schemat imorgon (!)
Då kan jag börja planera.
har jag långledigt, 3 dagar. så kan jag ju ta mitt pick o pack till London en sväng.
annars är ju sthlm ngt att sträva efter.
och inte förglömma, min lya i gbg ska besökas!!
Så mkt som möjligt, vet ju inte om ja kan utnyttja den i höst .. (HOPPAS!!!!!!)

Aja, nu är Rita påväg hit.
jag ska bjuda på en goo söndagsmiddag.
Kyckling, fetaoströra, potatis och sallad :)
sen är det nog chillpill som gäller.
och imorgon är det måndag = tyska .
känns som om jag ALLTID skriver det. hm!
Om 1 mån så är nog mitt liv de senaste 10 mån ihoppackat i EN resväska.

btw; när jag kommer till lidköping den 3 Juli (?) så ska jag tusan i mig hoppa in på systembolaget det första jag gör.
första gången är väl faktiskt lite speciellt. mohaha!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0