Torsdag 20.05.10

Slutspurt.

Som vanligt går veckorna sjukt snabbt, och då ska vi inte tala om helgerna.
Nu sitter jag här.
och halva torsdagen har snart gått.
Imorgon ska jag endast storhandla åt familjen, sen är jag ledig!!
Tänkte åka in till Zürich,
innan jag och Rita tar tåget till Genéve!!!
Vädret har inte varit den bästa i veckan, men det utlovas sol och 20-24° til helgen.
Och Geneve har lite bättre väder än här tom !!



På söndag så ordnar 20 minuten ( typ svenska metro ) i samarbete med 8 nattklubbar i Zürich ett evenemang som jag talat om tidigare .. vi ska alltså åka runt o partaja hela natten mellan 8 nattklubbar, då de går buss från varje var 20e minut - SKOJJ!!!

För på måndag är det pingst, och jag är ledig :D
Så då får vi se vad som händer..
Jag har ju botaniska trädgården som ännu inte besökts.
Eller kanske lit epicknick/parkhäng, de ska ju faktistk vara 25° o sol på måndag.

Just det ja!
har inte jag sagt i 100 år att jag vill ha denna "nya" iPoden, den rosa?!
jo, och någon gång ska jag unna mig den ..
Men om ngn känner att de vill köpa en till mig, så tar ja gärna emot.. =D
(Läs: Typ några systrar som inte gett mig ngn 20 års present än. )



förresten; igår fick jag upp frågeställningen jag grubblat på 100 ggr.
frågeställningen jag redan bestämt mig för, men blev återigen tveksam.
frågan "Ska jag stanna 6 mån till???"
Hade det varit för 4 mån sen så hade jag lutat åt att stanna.
Men även fast jag nu är osäker, så är jag ändå säker innerst inne.
Jag vet att jag gör rätt val i att "lämna".
Jag har aldrig varit så säker på någon utbildning (vart i Swe den nu är!), aldrig vart så taggad på att plugga, på att börja studentlivet, på att flytta till egen lya. osv osv osv.
Så jag vet, deep inside att det blir bra.
Även fast jag verkligen verkligen verkligen inte vill lämna min familj här.
Skulle helst vilja ta med dem till gbg/lidköping/sthlm, elle vart jag nu hamnar!!


Jag och Jarl såg på Kick-Ass igår ..
Den var ju .. inte bra ..
Jarl sa efter filmen att "Nästa gång väljer Jag film" hahaha.
Inte mitt fel, IMDB visade ju för tusan 8.3p .. av över 45 000 !!
Hur tusan kunde det ske?!
och de va ju faktiskt J som hade fixat filmen!
nej sämst var den!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0