Torsdag 27.05.10

Tänk inte. bara kör.



Jag lyckades somna 22.00 igår.
Helt okej ändå, fick alltså 8.5h sömn, men verkar inte funka jätte jätte bra!
Så ska nog ta mig en tupplur nu.

Vädret verkade tycka att jag inte skulle bli mer brun.
(vilket iofs kanske var bra de, syns ej så bra på kort, men jag är en bränd pepparkaka!)
För det småduggar lite ute nu. booring!

Ikväll ska jag alltså övernatta här.
Det kommer vara full rulle i eftermiddag.
Barnen ska hämtas och ikväll ska Greta ha Konsert i skolan!
Så det blir lite tidigare mat och vidare till skolan.
sen hoppas ja de lyder o hoppar bums i säng, annars får jag inte upp de imorn!!



just det!
har sagt det innan men bara tanken av att komma hem snart gör mig superglad.
samtidigt som tanken av att det bara är 3 veckor kvar att skjutsa barnen till skolan.
bara 3 veckor kvar att vara deras au pair i Schweiz.
att om 3 veckor ska 95% av mitt liv vara nedpackat och påväg till SWE
(familjen tar ju med de mesta av min packning med bilen .. tjoho behöver ej tänka på 20kg!)
och tanken av att skriva och göra avslutningskort/brev.
ja det är faktiskt sjukt jobbigt!!!
(aja, jag måste faktiskt klippa mitt hår så det är väl bra de =P)

nej nu ska ja bädda min säng.
och ta mig en tupplur!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linn

en söt pepparkaka!

2010-05-27 @ 13:17:43
URL: http://enannandelavjohanneberg.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0