Torsdag 6/5-10

Långledigt. Älskart.



Det har varit en jobbig vecka, samtidigt inte.
Hur som haver är det helg nu, ledig imorgon och dessutom typ hela måndagen!
motvilligt hängde jag med till Zürich ikväll.
Och det var ju sjukt bra
En bra bar/klubb med massa folk, sjukt bra musik, gratis mm.
men jag passa inte in, direkt från jobbet med min data (!) och klädseln och allt var ju inte riktigt party,
Så det blev inget långvarigt . bra var de iaf!

Häromdagen bakade jag och Harald cupcakes!
dem blev för söta tyckte dock Sixten.
fina iaf!

Har ju dessutom fått beundrare. eller?
Visats sig att folk snor mina bilder.
får ta de som en komplimang, att jag är snygg.. eller? haha!
det är INTE okej, och man blir trött och irriterad.
varför liksom??? aja det är borta nu så nu kanske ja kan publicera bilder ändå?? :)

Nje nu ska jag nog ändå ta o se på en film. är ju ledig imorn!
har lånat 11 bra nya filmer av Jarl!
och jag är sugen på nudlar.
det är väl okej 23 på natten? ;)
min mage växer , haha!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0