Söndag 30.05.10

Intensiv helg.

Det har varit en sjukt intensiv helg.
vet inte ens varför jag sitter här.
borde ligga o sova.
Om vi säger såhär, jag har sovit 7h på hela helgen.
inte okej, men sjukt skojj!!




Vi hade jätte jätte tur med vädret på Europa Park.
Det var strålande sol, 25° skulle jag tippa på.
och det var jätte skojj :D:D



På kvällen åkte vi till Boris,
Såg på Eurovision.
lyssna på 90 tals musik och flumma runt (?)
Sjukt skojj, efter att varit vaken ett helt dygn så somnade 4 fullvuxna människor på en 80 säng och en 90 luftmadrass. HAHA!
Blev inte mer än 3h sömn?!

Aja, idag har jag ätit tacos med rita o felicia.
och imorgon börjar jag min 3e sista vecka.
och jag vill inte, vill inte att de ska ta slut ! NOWAY!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0