Lördag 13.11.10

min enkla boning.

Då är mamma, pappa och syster påväg tillbaka till lidköping.
och jag är helt död.
nattpasset gick jätte bra, var inte alls trött efter passet, utan blev de först efter ja slutat.
och jag sov minsann, till strax innan 15, då Linn väckte mig!!

Sedan dess har mamma och pappa varit här.
tillslut ... så är tv:n uppe!
och jag har fått mina helkroppsspeglar äntligen! ^^,
Så nu, sakta men säkert börjar saker o ting falla på plats.!

Så då tänkte jag langa lite bilder ;)



Här har ni min rosa hall, Diana till tusen, svar ja ;)
om ni granskar riktigt noga, vilket ni självklart gör ;) , så ser ni att ja inte hunnit sätta upp ngr bilder i ramarna, hehe.. = jag har verkligen inte tid =P


Min sovrumsdel och min lilla soffhörna! nu ser jag ju att det är ganska tomt ovanför soffan, hm.. en stor tavla kanske?! en annan gång ;)


taddaaaa, tv:n är igång! dock har jag bara bonnekanalerna, konstigt eftersom tv:n "hittar" de andra programmen men går inte att kolla på,, någon gång ska ja ta tag i de o ringa comhem =P
till vänster om tv:n ska jag köpa en stooooor klocka :D



Min mini 'walk in closet', syns inte så jätte bra, men det står 3 pappkassar med kläder som ja inte orkat sorterat o grejat, och om ni kollar så ser ni att de ja packat upp ligger i en hög =P haha, Jag ska fixa det,, någon gång =P



mitt lilla kök :)
Jag tycker att det är lite kalt i min lya, och det beror ju delvis på att ja måste ha lite mer saker på väggarna, och att ja inte har några växter,.. men om ni kollar riktigt noga ovanför, jag har ju faktiskt 3 minikaktusar och 2 blommor i fönstret!!! som dog efter 3 dagar :(
får ta o köpa plastblommor, men det är faktiskt dyrt!!!!

och sen har jag ett utedass,
haha nej, kanske inte, men jag kände att min toa är inte så jätte jätte intressant
så den kan få vara hemlig, nif år helt enkelt komma till mig om ni vill se den ;)

Sådärja,
nu får ni ändå slänga till en kommentar eller två.
Om jag får riktigt många kommentarer ang mina kläder i påsarna så kanske jag tar tag i de.
=P
hur som haver så trivs jag väldigt bra :)
mer och mer för var dag som går,
(läs: för varje pryl jag köper. haha!)
Men med min knapra studentbudget så går det sakta men säkert..


Egentligen, så skulle jag på inflyttningsfest hos söta Hanna ikväll.
Men jag är helt slut.
och morgondagen får inte förstöras, för jag måste plugga (!)
eftersom det väntar flera nattpass nästa vecka + fadder-tack-sittning,
vilket betyder att jag kommer vara förstörd nästa vecka.
+ all pluggtid kommer att försvinna.
och dessutom måste jag ta igen förra veckans plugg.

Så jag tar mig en powernap,
sedan ska Sofia&jag äta fruktsallad, godis och se en film ihop.
och imorn ska jag, trots regnet, ta mig till skolan!!
Senast klockan 10 ska jag vara i skolan!!
kanske 11, =P

Update!
jag skulle ju inte in på datorn.
nu ska jag sova, är helt slut.
och hm. Jag måste ta tag i min klädkammare!!!!!
någon gång.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofia

Så mysigt det ser ut Diana! (: Kommer imorgon och inspekterar (;

2010-11-13 @ 23:51:08
Postat av: Silvia

åh va fint det är!! =D

2010-11-15 @ 07:43:14
Postat av: Linn

Lägenheten e lika fin som du de ;)

2010-11-15 @ 22:44:16

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0