Måndag 1.11.10

Godnatt. på tom mage.

Helt slut.
Idag spenderade jag 11h och 40min i skolan.
Ganska så effektivt pluggande.
Jag åt en matlåda, 200g godis, 2 plommon, 2 satsumas, 1 banan, 1 ballerinakex och 3 dubbelmackor.
Och iochmed detta är jag inte förtjänt utav kvällsmat.
haha nej kanske inte iochmed det.
Men jag är nog för stressad för att vara hungrig.
dessutom vill jag bara sova, så att det blir morgondagen.
vill bara få skiten överstökad.
för jag har en grym vecka sen som väntar på mig :)

och nej .. tentan känns inte bra.
men som jag redan konstaterat..
Jag har aldrig pluggat så mkt, och det är omöjligt att lära mig över 400 sidor,
det är ett lotteri om vilka sidor av tjocka boken som kommer, så jaja, jag gör mitt bästa!

Imorn ska jag festa lika mkt som ja pluggat de senaste 8 dagarna!



I MISS SWITZERLAND SOMETIMES

Vad gör vi?

Okej.
Sjunde dagen gillt.
Klockan är 07.52 och jag sticker till skolan.
om exakt 12h är jag påväg att packa ner mina skolböcker från biblioteket.
Nu jäklar, nu spurtar jag slutet!!!
Sedan får tentan imorgon gå som den går, jag gör ju mitt bästa!
Vad mer kan det krävas?

Vi hörs imorgon,
efter kl 14.00
då är jag en glad och fri människa
:)
Det känns som en bra dag idag, detta kommer gå bra, jag hoppas på det!
PLUGGARRÅÅÅÅÅ ;)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0