Söndag 14.11.10

Fars Dag.

Inte okej Diana.
Jag hade som mål att vara i skolan 10.
Jag vaknade klockan 10.
Jag hade som mål att inte sätta igång datorn,
Jag fastnade framför paradisehotel och facebook framför datorn.
Jag var på plats i skolan 4h efter målet,
Jag skulle plugga och läsa.
hm. jag har suttit vid H&Mshop och facebook.
och nu bloggar jag, och vet ni vad?
pinsamnt att säga, men ett paradise hotel avsnitt är igång.



haha. suck på mig.
Men det är svårt att ta plugget seriöst när det inte är tenta plugg eller deadline.
nej det är ju bara jag som måste plugga iförväg pga ja inte kommer kunna plugga ngt i veckan.
och när tjockaste boken är på engelska med massa konstiga fackord och termer.
Det gör mig bara ännu mer omotiverad.
men liiite har jag ju faktiskt gjort, och sen har jag ätit en lunchlåda. gott!

Nu ska jag se på ett avsnitt av Paradise.
(ingen idé jag försöker plugga, jag fattar ändå inte)
sen ska jag bege mig hemåt.
för Sofia kommer till mig, då ska vi laga mat ihop :)
imorn och på tisdag jobbar ja nattpass.
och med skola 10.00 dagen efter, haha
jag gissar på att ja kmr vara tröttare än tröttast på de lektionerna =P

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0