Söndag 28.11.10

Slut.

Jag är helt slut i huvudet.
Dagen har spenderats på Kurs- och tidningsbiblioteket.
plugg tar längre tid än man tror.
Ett kapitel tog flera timmar, konstigt nog.
och nu är min hjärna helt död. bokstavligen.
Jag tror inte jag skulle klara mellanstadie matten ens.
orkar inte tänka alls.
ska sova snart.
Ska vara i säng senast 22.30 idag.

För imorgon väntar heldagsplugg på biblioteket.
de stänger 20.00.



Förresten så var jag och Sebastian i Gällstad i fredags.
Första gången jag var på Lager 157,
blev dock lite besviken måste jag erkänna.
Men jag hittade denna goa pälsväst - love it.
men det var en rolig bilresa.
och kvällen fortsatte med mat och film hos Sofia :)

och i lördags jobbade jag mitt 2:a pass ensam.
Det var lördag, och det var lönehelg - full fart.

Nu ska jag strax ner och hämta tvätten.
tjoho, alltid lika kul. usch nej.
det jobbigaste är att gå de dära 30m i kyla!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0