Lördag 02.10.10

Oktober. Höst.

Jag vet knappt vad jag ska skriva.
Jo att jag idag saknar mitt liv i Schweiz lite extra mycket.
Jag saknar mina 3 små godingar.

Gårdagen bestod av lite plugg.
Pannkaksmiddag, fruktsallad, glass, godis, Idol, O.C och en go Sofia :)
En helt perfekt fredagskväll.
och strax ska jag kila iväg o möta upp Linn.
plugga kan jag göra imorn ;P




Jag har verkligen noll inspiration just nu.
ZERO.
och ingen lust till att plugga heller.
jag kommer aldrig bli något IT-proffs, så varför ska jag lära mig alla dessa olika system?
känns ju skönt att redovisningen känns bra iaf, det är ju de jag ska syssla med :)

Detta var ju ett givande inlägg.
men det är ju roligare att läsa ett tråkigt inlägg, än inget alls.

Jag har funderat på att ta bort bloggen.
Men jag har ju haft den i snart 3 år.
(det vore ju tråkigt att radera det,)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linn

ohh hur ska ja klara mig utan din blogg diana?? ;) eller jo.. överlever gör jag nog,jag har ju dig här i gbg.. hos mig!!(fattar fortfarande inte riktigt de) utan dig vore ja nada!! sov gott hjärtat

2010-10-02 @ 23:45:36

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0