Onsdag 06.10.10

Ångest. tentaångest.

går och lägger mig nu.
jag har ångest, tentaångest.
och annan ångest.
jag ska verkligen inte ta ut något i förskott.
så jag raderade föregående inlägg.
det ger mig för mycket hopp.
och jag har ju faktiskt bara kommit halvvägs.

Snälla, låt mig klara av tentan imorgon.
<3

One more to go.

Då var det klart.
Redovisningen och opponeringen.
Jag kände mig som en elak person.
Där jag satt och 'kötta på' med frågor.
Men men, jag är ingen elak person, bara så att ni vet.

Nu ska/är det all fokus på mina olika system och termer.
det är bara att banka och trycka in allt.
försöka memorisera allt så gott som möjligt.
och hoppas på att de 'rätta' frågorna kmr på tentan.
hoppas på att jag klarar G.
surt att det ska slås ihop med min mattetenta, sjukt surt.



I brist på nya bilder så får ni nöja er med gamla,
och bilderna visar väl på vad jag saknar.
Studenten - himla skoj tid.
och min forna vän Elina som vart i Norge alltför länge, och snart ska ut på äventyr.

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

kom og hils på meg da !!! ;D miss you.

2010-10-07 @ 18:35:04

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0