Onsdag 27.10.10

Livstidsförbrukning.

Det finns ju saker som är orättvist med att vara tjej.
Och en utgift som alla tjejer måste hålla med om är tråkigt.
ja menar, det är inte ens kul för fem öre med att få det varje månad.
Japp, lingonveckan, eller kalla det vad ni vill.
Tamponger, bindor eller troskydd. tråkigt och dyrt.



Men kolla vad jag har fått med mig hem från Uppsala.
Hade kunnat få det dubbla om ja så ville, eller hur syster?
Syster la iaf ut flera års förbrukning gratis tamponger i tjejtoaletterna på gasquen.
och nej jag tog inte med en påse o skyffla i mig från toaletten.
haha, det blev massa massa över, så nu behöver ja inte handla i hela mitt liv.

Hur som haver.
måste sova nu, ser fram emot en heldag på biblan imorgon, (eller inte)
idag satt vi till strax innan 20.
mina ögonlock darra vid 16-17.
Men jag klarade mig. måste vara pigg imorn.
ORKAR INTE TENTAPLUGGA!!!
trött på det.

(sen är jag Sjukt trött på en viss person också.
Orka bete sig som en minderåring (hm), orka vara så överdriven, falsk och irriterande.)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

hahahaha... det var inte lite tamponger du fick med dig.. kollade aldrig innan du åkte hur mycket du tog =P

2010-10-29 @ 10:17:12

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0