Söndag 03.10.10

Extern redovisning.

Då var det Dagen före tentan.
Och har jag pluggat något?
nej.
eller nu ljuger jag, jag har ju faktiskt gjort om en uppgift.
Jag får ångest över att jag inte pluggar, men åt andra sidan jag har gjort alla uppgifter och jag kan dem (?)
Så då borde jag ju egentligen sikta in mig på torsdagens tenta, men det känns ju heller inte bra, att plugga på en annan tenta när man har en annan före.
Så då har jag alltså suttit och kollat på 'Kungarna av Tylösand'.
Hopplöst.


Jag har ju iallafall tvättat idag,.. bild är från familjens H tvättkorg som Aldrig var tom, hur mkt jag än tvättade.


Sedan har jag fakiskt umgåtts med Sofia, eller ah. vi gick igenom tentan och kom fram till att ja, vi fixar det imorgon. Det måste vi :)


Jag & Linn har dessutom beställt något vi aldrig beställt tidigare, spännande! ;)
Vad det är får ni kanske reda på någon vacker dag :D
men det kommer bli grymt ^^,

Nu hörrni mina vänner,
ska jag hoppa in i duschen,
för ikväll ska jag somna senast 22.
det har jag lovat mig själv,
(kanske hinner med ett avsnitt o.c? ;))
imorgon vankas det tenta 9.00,
Vad gör vi? Nu kör vi! ;)
Wish me good luck!

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

GOOD LUCK!!! du fixar den galant :) haha de kmr bli såå bra =)

pussgonatt

2010-10-03 @ 22:30:36

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0