Fredag 24.09.10

Min tandläkare vill att jag ska svälta.

ÄNTLIGEN FREDAG!
denna vecka har varit helt sjuk.
jag är helt slut.
två kurser har börjat, helt nya grejer.
ena IT kursen har jag inte fattat ngt av på 8hs föreläsning.
och den andra är så mkt nytt så min hjärna exploderar.



jag har precis varit hos min nya tandhygienist&tandläkare.
han hette Maxis. och var genomgod.
men han förbjöd mig att äta på 1h pga lack.
och jag är så hungrig så jag dör.
vet ni varför?
Jo för klockan 07.18 tog jag bussen till staden idag.
för det vankades 20% i Femmanhuset!!
Galna ekonomtjejer på morgonshoppinghumör.
och vi var verkligen inte de enda kan ja lova!!
Jag fick hem 3 par byxor.
det behövs, för jag har inte köpt jeans på över 1 år (?)

hur som haver. tillbaka till tandläkarn.
Hör och Häpna!
Jag hade inte ett enda hål!
FAST jag måste börja använda tandtråd, tandsticka OCH floursköljning.
INTE kul.
så nu har jag varit på apoteket och handlat detta.
Skojj sådär, nu när studiebidraget kom!
och sen kom ju hyran igår också. trååkigt.!



bilden ovan är från Min och Linns veckorutiner ^^,
Vi åker till Ica Maxi och handlar.
Det blir mkt roligare o handla i en stor matbutik.
och tillsammans.. vi börjar med en korv ;) haha.
Vi känner oss som två kärringar som går där, haha lite som dem två tanterna på Ullareds serien, you know?

Jaja,
Strax får jag äta lite mat - äntligen!
sedan ska jag fram till staden.
och därefter går mitt kära tåg till Lidköping.
Till Mamma & Pappa.
stannar dock bara en natt, för imornbitti åker vi tillbaka.
Vi ska till Ikea o få upp lite hyllor (ingen tv!) o grejer.

PUSS PÅ ER
ha en sjukt bra helg!
jag vet vad ja borde göra, men de hinner ja inte med =P

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofia

Diana du är bara för gooo :D

2010-09-24 @ 19:47:38
Postat av: Linn

haha jag bara ÄLSKAR våra matturer, får bli en i veckan as usual ;)

2010-09-25 @ 16:34:34
Postat av: Silvia

ja vill också kunna åka hem ibland!

2010-09-25 @ 16:53:02

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0