Onsdag 15.09.10

jag vill också vara i schweiz.



Jag kikade precis in på Blondinbellas blogg.
och som jag iofs tidigare visste så ska hon plugga i Zürich.
och nu visade det sig att hon ska bo/plugga i Horgen.
Horgen som låg 2 stationer bort från där jag bodde.
Horgen där min vän Sara bodde.
Hon ska vara i Zürich, där jag oftast tillbringade mina kvällar och helger.

åh vad jag saknar Schweiz, Zurich och allt som hör därtill.
Undrar om jag och blondinbella hade blivit böndisar om jag fortfarande varit kvar ?
;) haha , skämt åsido* 

Galen och så sjukt bra.

Och precis Nyss gjorde jag klart en gammal tenta.
och jag fick. hör och häpna ALLA RÄTT!!!
Sjukt glad. och får hoppas det går lika bra när det väl gäller.
alltså. på Lördag 9-13, så gör jag min första tenta på högskolan :)
känns ju dock lite som ett nationellt prov i matte, så ah.

så nu ska jag unna mig lite tv-avsnitt, lite bokläsning och Mango !
Köpte 2 mango för över 1 vecka sen.
och nu har dem mognat. mums!!
fast klockan är ju 23.10,
ska försöka vara i säng till 00.00.

Imorn är det intervju på ingång.
håll tummarna för mig :)


Inget liv i 3 dagar.

Jag och Sofia har gjort en deal.
Ingen facebook fram tills efter tentan.
och det kom vi på igårnatt.
Så Idag har jag inte loggat in, och kommer inte vara inloggad fram tills efter tentan på lördag.
det innebär över 3 hela dagar.
haha. helt sjukt att vi tkr att det är så jobbigt egentligen.
Men det är ju mitt liv.. typ.



Men jag tror jag/vi fixar det.
För egentligen behöver jag ju plugga matte 24/7.
Annars har jag ju andra grejar kan kan göra (ist för facebook)
Jag kan se på Idol/O.C och äntligen har jag lånat den nya Shopaholic boken.
MEN som sagt, ja borde plugga matte.

Annars är min nya hobby att fika.
Ja vet inte hur många gånger jag och Linn suttit vid vårt nya favorit café.
för många gånger.
Men back to bussines - matte var de ja!

men I'll be back.
Nu kan ja ju blogga extra mkt ;)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0