Torsdag 16.09.10

Fortfarande ingen mattematik. HallÅ?

Jag kommer att få sota för detta.
jag har verkligen försökt plugga,
men jag orkar inte..
jag har sett på Idol, Ullared och ngt nytt skit program Kungarna från Tylösand.
och ätit godis.
herregud, jag få skit för detta på lördag.
och då kmr ja bli så arg på mig själv.
HOHO. PLUGGA DIANA LIM !!!

förresten:
jag insåg nu att ja fått massa (läs: några) kommentarer tidigare iår som jag inte alls sett.
som jag såg nu.
SKOJ!
de flesta var från Linn (tur att jag har ngn som bryr sig om att kommentera iaf! haha)
och linn : Kan du tänka dig!! JAG / VI BOR I GÖTEBORG BÅDA TVÅ - och det SKA vi göra i ngr år nu <3
till er andra: kommentera mera
till mig : MATTE!!!!!!

Allt annat än mattematik.

Idag har jag verkligen gjort allt annat utom mattematik.
Inte alls okej Diana.
Men jag har tvättat .. det var på tiden.
och jag har kollat upp kurslitteratur.
(nej jag har ännu inte köpt alla typ 10 böckerna vi behöver för EN termin)
helt galet vad det kostar pengar.
och nu ska jag äta min 6e måltid med köttfärssås och spaghetti.
och det är inte för att jag tkr att det är så gott, utan för att ja har ju ingen frys så kan ej frysa in, så då blir de att äta tills de tar slut !! :P



och jag saknar mina små troll väldigt mkt.
och jag vill verkligen åka tillbaka.
men himlans plugg !!!!
Jag har ju tenta var 3e vecka typ..
(har massa små delkurser,)
så det blir svårt.
har ju dessutom bokat resa till uppsala/sthlm under 4 dagar!

Uppdatering om FB:
jag har fortfarande inte loggat in, men det har varit frestande !!!!

Nu ska ja äta köttfärssås o spaghetti o se på Idol.
SEN . SEN ska jag plugga liite matte ;)

förresten: JAG SA NEJ. JAG SA NEJ NEJ NEJ!! jag blev erbjuden jobbet på Handelsconsulting . Men ja sa NEJ !! Men det var jobbigt o mitt hjärta bankade o ja va nervös.. jag hatar ju att säga nej !!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

DU är BÄST my love!!!!

2010-09-16 @ 21:14:55

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0