Söndag 19.09.10

On my own.

Livet är som en berg och dalbana.
Och jag åker den, dag ut och dag in.
Sen är jag väl inte känd för att åka lugna och raka banor.
Känns bara lite jobbigt.
Vilka kan man lita på?

Då var denna helgen över.
Vilket för mig knappt känts som helg.
eftersom det var tenta i lördags.
tentan var svårare än jag trodde.
och jag kan nog med säkerhet säga att jag klarade den.
frågan är; Om det för mig räcker?
jag har ju lite högre förväntningar på mig själv.
ialafall vad gäller denna kurs.
men det återstår att se!


Min Goding. (och inte att förglömma mina två andra troll.) I miss them.

Och idag har jag verkligen inte gjort något.
Tanken fanns att jag skulle till Calle.
men om man vaknar strax efter 13.
och det spöregnar ute,
och man är tar en powernap vid 17, då är man trött.
Så nu ska ja sova.
snart midnatt.
Jag hann ju Nästan känna mig fri från skolan.
När en kurs stängs, öppnar 2 nya.


Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

soo true, för mig är det när en dörr stäng öppnas förhoppningsvis en annan ;)

2010-09-20 @ 09:02:42

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0