Här ska det grillas



Detta är min plugghåla.
Jag har gjort det ganska hemtrevligt för mig själv.
För ja menar, spenderar man så mycket tid så är det bäst att man trivs.
Jag gör i princip allt här.
Eftersom jag inte vill lämna min cell så äter jag till och med mat här.
Och känner mig brottslig.
för det är ju förbjudet att göra det.
Idag kom det en vakt (läs:bibliotikarie), och sakta gömde jag min matlåda.
Kände mig lite busig då.

Mätt och belåten stirrar jag på alla mina 1000 pappren som ligger utspritt.
man kan tro att det är 8 pers som sitter vid bordet.
Jag funderar på att bara packa ihop och lämna stället.

Men istället för att låta Makron grilla mig som den gör.
Så ska jag f*sen grilla den något rejält.
Nu jäklar, nu kör vi!
Det är ju endast 7h kvar. stå ut.
Då har jag gjort mitt bästa, och mer kan jag faktiskt inte begära av mig själv.



Skratta, le och var glad - livets höjdpunkter.
Men det finns inte bara höjdpunkter i livet.
och det är helt okej. Man måste tillåta det.
för Efter regn kommer SOL
och Efter lågkonjunktur blir det högkonjunktur.
Efter uppförsbacke kommer så småningom nedförsbacke.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0