Kär i Clinique killen



Oboy, vilket vacker väder Solen lyser idag!
Dagen har njutits till 1000.
Hoppade matlådan för thaimat, redovisningen belönades med årets första mjukglass i solen med fina flickor, shopping och träning.

och jag är kär.
i killen som sminkade mig.
Han förvandlade mig till en docka,
och penseln den var mjuk som bomull.
Man skulle ha en privat makeup-artist som sminkade en varje morgon.

Jag har ett konstigt begär.
När jag vill ha något, oftast klädesplagg.
Så bara jag Måste ha det.
Nuförtiden slutar det oftast bara att jag går o på stan o letar efter plagget tills jag har det i handen.
Men förr.
När jag bodde i Lidköping, då kunde det vara illa.
Ibland kunde jag ta tåget till Göteborg, 3h tur&retur, första bästa dag för o köpa det.
Det slutade oftast med att jag inte ens använde plagget.
och idag såg en tjej med en klänning.
den var underbar.
Så imorgon ska jag till stan, 10.00.

Därefter börjar min jobb- och plugg depp period.
Det är 30h natt arbetstimmar.
Jag har 8 tentor, 800+ sidor litteratur, och en polett som ännu ej fallit ner.
och en tenta som närmar sig med stormsteg.
Fredag 29.04.11 19.30, då är jag en lycklig tjej igen. förmodligen.
en lycklig tjej, påväg till LUND för att fira Valborg.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0