Kasta väskan i sjön.



Har ni aldrig känt att ni vill göra detta?

  • Kasta en tallrik det hårdaste du kan mot väggen,
  • Skrika alt. sjunga så högt du bara kan i bibilotekets tysta läsesal.
  • Vrida ratten åt ett håll när du kör bil, (okej det lät farligt.)
  • Kasta din väska, med alla saker i, ner i sjön/ån från en bro och få höra det härliga 'plopp' ljudet.
  • Riva ur några sidor ur en dyr bok, ex. makroboken.
  • Ta en tuschpenna och måla som en 3åring över en tavla.
  • trycka ur all tandkräm ur den nyöppnade tuben.
  • släppa din dator så den faller i golvet.
  • bara sluta röra på bena när du springer på ett löpband.
  • kasta massa massa pengar över huvudet och ta kort, som många gör med löv.
  • Satsa en förmögenhet på en enda siffra på Roulette

Ja listan kan ju göras lång, och för att stilla mitt begär kanske jag borde åka o handla en tandkrämstub.
För vem vet annars vad jag gör? Kanske tar min bil och svänger kraftigt till andra filen alt. ner till diket.

Nu ska jag träffa mina muskulösa vänner på gymmet igen.
och jag ska försöka inte tänka på att jag vill ramla på löpbandet.


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0