Premenstruellt syndrom

Solen sken och värmde alla Göteborgare och andra invånare i Sverige idag.
Solglasögon, skratt, vårjackor och converse.
Men eftersom jag gillar min svarta(!) päls så mycket så tror ni inte att jag gardera mig, tog på mig jeansjackan OCH pälsen.
Jag ångrade så fort jag steg ur lägenheten, men ingen tid att vända.
Ångesten blev bara större o större ju mer av dagen som gick.
Jag såg folk gå o shorts och utan jacka.
Men här kommer jag, med två jackor.
Skjut mig.
har lovat mig själv - ta aldrig med dig pälsen om solen skiner!



Jag är faktiskt ganska trött på att folk bara ska klaga.
inklusive mig själv.
Ryck upp dig och kör bara!
Jag är faktiskt trött på folk som ska tjata om hur lite dem gjort.
inklusive mig själv.
exempel: 'Jag inte pluggat ett skit, Jag kan ingenting'.
När de egentligen, obviously, har pluggat stup i kvarten.
Känns onödigt, enbart för att gardera sig.. för att OM dem kuggar så kan man skylla på 'de va ju för att ja inte pluggat något'... men OM man får VG så 'oj, att de gick så bra, ja som inte plugga något'..
Löjligt.

Okej, nuförtiden har jag tenta/plugg/jobb PMS.
men det går över, om 10 dagar är jag en glad Diana igen. I promise.

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

såklart du är en glad diana då, för då är din elina tillbaka i sverige!! det är helt overkligt, galet, sjuuukt !!!!!!! jag vill inte hem igen,, hehehe. Miss you though. ;)

2011-04-20 @ 05:20:42

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0